emigratie

ronnymertens
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

emigratie

#1 , 30 jan 2019 11:04

Beste,

Om in het huwelijk te treden met Marocaanse vrouw , hoeveel inkomen maandelijks moet ik kunnen voorleggen ,
ben gepensioneerd en heb 1430 inkomen , heb huurhuis , maar wel en goede spaarboek ,kan deze laatste helpen

Met beleefde groeten

Rony Mertens

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
ronnymertens
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#2 , 30 jan 2019 11:08

Beste,

Om in huwelijk te treden met Marocaanse vrouw en visumaanvraag ,hoeveel manndelijks inkomen moet ik kunnen voorleggen .Heb 1430 euro inkomen en huurhuis .Maar bezit goede spaarboek ,kan dit laatste een argument zijn die geldig is

Met beleefde groeten,

Rony

mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#3 , 30 jan 2019 11:17

Je moet tekenen dat je haar voor 2 jaar (denk ik) volledig ten laste zal nemen
Ze kan dus al die tijd op niets aanspraak maken, en geen enkele vergoeding of tegemoetkoming rekenen van de overheid.

Reclame

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#4 , 30 jan 2019 20:12

2 jaar ten laste....neenee, vrouwen blijven een last zolang je er mee getrouwd bent!
Of de prijs verschilt volgens haar nationaliteit daar twijfel ik aan.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

willyboy
Berichten: 897

#5 , 30 jan 2019 20:17

Prijs is niet volgens nationaliteit .
p.s Ook nog last na echtscheiding !!!

Terug naar “Huwelijk & Samenwoning”