Samengesteld gezien

mamalisa
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

Samengesteld gezien

#1 , 11 nov 2018 18:15

Beste
Ik ben met een nieuwe man aan het samenwonen, hij heeft 2 kids van vorige relatie die een week bij de mama zijn en een week bij de papa.( ons ). Ik heb ook 2 kids die voltijds bij ons wonen en gaat om de 2 weekends naar de papa. ( 1 weekend bij mama en 1 weekend bij papa ). Wij zetten ons lonen op een gezamenlijk rekening voor het huishoudelijke dingen. Ons lonen zijn gelijk wat goed is. Nu mijn vriend vraagt dat ik het onderhouds geld dat ik krijg van mijn ex voor de kids een stuk bij zet. Wat ik oneerlijk vind aangezien dat ik €200 euro elektrische rekening betaal en €90 euro om de drie maan voor werf omdat mijn kids meer thuis zijn dan zijn kinderen. Iedere betaal de kosten voor zijn eigen kids zoals dokters bezoek, tandarts, school rekening, kledij, schoenen en zovoort. Wat wij samen betaal in verband met kis is het eten. Nu mijn vraag is hoe veel geld moet ik normaal bij leggen voor mijn kids? Is die €200 euro per maand en de €90 om de drie maand niet genoeg?
Dank u

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding