Gezinshereniging

Hachr
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Gezinshereniging

#1 , 12 jul 2018 14:28

Beste,
Ik ben op 7/12/2017 gehuwd in Marokko. Mijn man marokaan en ik Belgische. We kennen elkaar sinds juni 2015 en zijn heel veel samen geweesd en daar soms samen gewoond voor een paar weken. We hebben een onderzoek naar schijnhuwelijk gehad. Interview op het consulaat en nadien nog eens voor mij alle ook hier bij de politie. Dit werd doorgestuurd naar het parket en werd goedgekeurd. Ons huwelijk is reeds ingeschreven en ook overgeschreven. Op 8 maart deden we een aanvraag voor visum gezinshereniging . Alle papieren voldeden aan de vereisten en inkomen was gemiddeld een 1550€ netto. Ik woon in mijn eigendom die reeds afbetaald is.
We wachten nu nog steeds op een antwoord, sinds 22 mei staat er in behandeling. We zijn toch soms wat ongerust, het duurt zo lang. Is het normaal dat ze de volle 6 maanden afwachten? Ik hoorde van velen tussen de 3 en 4 maanden!
Zou het nadelig kunnen zijn dat ik voorheen al eens huwde in Marokko en gescheiden ben? Soms maakt dit mij wat bang dat het in mijn nadeel zal spelen.
Ook al is ons huwelijk ingeschreven en onderzocht ben ik toch wat bezorgt?
Mvgr

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding