Regeling dochter

anony
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Regeling dochter

#1 , 12 jul 2018 10:14

Ik en mijn vriend zijn sinds 2 weken uit elkaar. Hij is altijd zeer agressief geweest en hield zijn handen niet thuis. Ik weet dat hij een drugsverleden heeft maarja je wilt altijd iemand een kans geven. De dag voor we uit elkaar gingen kreeg hij telefoon voor drugs te verkopen (cocaïne) en natuurlijk was dit meteen ruzie, hij is weggegaan en pas de morgend nadien thuisgekomen. Hij was weer zeer agressief en dronken (wat hij ook geregeld was) en kreeg terug slaag dit in het bijzijn van onze 2 jarige dochter. Nu wou ik het hier niet meer bij laten en heb ik klacht neergelegd tegen hem. Hij heeft een strafblad, ook nog dit jaar 10 maand voorwaardelijk gekregen waarvan 2 maand enkelband en hij heeft ook een nieuwe vriendin. Dit de dag al nadat we uit elkaar zijn gegaan. Nu ben ik te weten gekomen dat hij in al die tijd nooit van de drugs is afgeweest en ook zijn vriendin zit aan de drugs. Ik ben naar mijn advocaat gestapt en wil niet dat hij contact heeft met onze dochter. Wat schatten jullie mijn kansen in?

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding