berekening bijdrage inwonend, werkend (klein)kind

ingrid zagers
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

berekening bijdrage inwonend, werkend (klein)kind

#1 , 14 mei 2018 12:02

geachte,
mijn moeder(82jaar) met alzheimer heeft een inwonend (werkend kleinkind). hij woont al bijna 2 jaar bij haar in. buiten dat hij deftig gebruik maakt van haar hotelaccomodatie , draagt hij financiëel niets bij. zij heeft ongeveer een pensioen van 1040 euro per maand(zelfstandig geweest). mijn vraag is: hoe kunnen we berekenen wat hij moet bijdragen voor kost en inwoon?

met vriendelijke groeten
ingrid zagers

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
ingrid zagers
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#2 , 14 mei 2018 12:03

geachte,
mijn moeder(82jaar) met alzheimer heeft een inwonend (werkend kleinkind). hij woont al bijna 2 jaar bij haar in. buiten dat hij deftig gebruik maakt van haar hotelaccomodatie , draagt hij financiëel niets bij. zij heeft ongeveer een pensioen van 1040 euro per maand(zelfstandig geweest). mijn vraag is: hoe kunnen we berekenen wat hij moet bijdragen voor kost en inwoon?

met vriendelijke groeten
ingrid zagers

ingrid zagers
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#3 , 14 mei 2018 12:05

hoeveel moet een inwonend, werkend kleinkind betalen? mijn moeder heeft alzheimer en heeft een pensioen van 1040euro als zelfstandige

Reclame

Thomas Morus
Berichten: 5916
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#4 , 14 mei 2018 12:21

Moeten?
Er is geen moeten mee gemoeid!
Geen enkel wettelijk voorschrift dienaangaande.
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

Terug naar “Huwelijk & Samenwoning”