men ouders

linseysixx
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

men ouders

#1 , 09 mei 2018 05:10

hallo ik ben linsey ik ben 18 jaar men ouders zijn heel erg streng op afspreken met vrienden gebied en gwn naar buiten gaan gebied al het is zo erg op afspreken gebied dat ik loog dak bij een vriendin zat terwijl ik bij men ex die toen nog men lief was zat omdaze altijd moeilijk doen enzo omdak een meisje ben en ja ze hebben gekeken of da waar was en me zelfs als vermist opgegeven terwijl ik ze al gezegd had dak veilig was ma was gaan bowlen en had geen zin in gezaag van hun dus negeerde ik hun berichten ik loog dak bij men ex lief zat omdaze me nie genoeg vrijheid geven op vrienden en vriendinnen en afspreken gebied en elke keer als ik het vroeg was het nee of waren ze boos en nu beginnen ze er weer over ze controleren me nu alleen nog maar zeggen dak zot ben in men kop dak lieg dak ze kapot en depressief maak enzo en dak niks kan en dak vanaf nu kriek krak opgesloten word zeiden ze recht in men gezicht daarnet sindsdien word ik zot ik voel me niemeer veilig en gelukkig kwil zelfmoord doen enzo ze zoeken alles uit want ik was veel met een vriendin weg terwijl da gelogen was omda ja ik wil vrijheid dus begin ik te liegen om men eigen bestwil nu zoeken ze alles uit terwijl ze beloofd hadden erover te stoppen en me nog steeds los en vrij te laten als eerst als ik niemeer loog nu lieg ik niemeer en doe ik nog alles mis men ma deed daarnet de deur open omdak belde me een maat en alles vertelde ik zei wrm doeje da krijg ik niks meer van prive en dan wast van nee da is nie zo zo leugentjes verzinnen snap je en kbegin gwn men tik te krijgen ik wil zelfs gwn weglopen ze zorgen ervoor dak dingen doe die erg zijn ik kreeg zelfs geen eten vandaag ik kan ook niemeer eten drinken en slapen ik ben gwn kapot
omdak een meisje ben mag ik amper iets en word ik nie losgelaten ik moet altmaar smeken en vragen om weg te mogen met vrienden ik lieg altijd tegen hun uit eigen bestwil want ik ben 18 ik kan al dingen zelf wat moet ik nu doen ik wil men ouders nu gwn weg hebben ik kan er niemeer tegen zo ik wil mezelf iets aandoen enzo ik word gwn echt zot door hun kunnen jullie me alsjeblieft helpen ik ben echt radeloos iedereen die met men ouders praat van dokter pshyhiater enzo men ouders zeggen andere dingen tegen hun dan da ze tegen mij zeggen waardoor ze tegen mij zijn men maat kan het allemaal bevestigen die hoort het altijd

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Milo72
Berichten: 1016

#2 , 09 mei 2018 09:08

  1. Leestekens, alinea's, en een iet of wat gestructureerder verhaal verhoogt de leesbaarheid en de kans op het krijgen van een antwoord.
  2. Dit is een juridisch forum, bedoeld om een antwoord te krijgen op juridische vragen. Het is vooralsnog niet duidelijk wat jouw juridische vraag is.
  3. Misschien neem je beter eens contact op met het CAW ? http://www.caw.be/ Daar vind je vast wel een medewerker die naar je verhaal wil luisteren, en die je in de juiste richting kan helpen.
  4. Als je met zelfmoordgedachten rondloopt, neem je best contact op met https://www.zelfmoord1813.be/
Ik ben geen jurist - mijn posts zijn dus enkel gebaseerd op mijn eigen mening en gezond verstand

Reclame

Terug naar “Huwelijk & Samenwoning”