Wettelijk samenwonen of trouwen met mijn illegale vrouw

Queen_Lana
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Wettelijk samenwonen of trouwen met mijn illegale vrouw

#1 , 28 mar 2018 19:11

Ik zit met een zeer dringende vraag,
Mijn vrouw (nog niet wettelijke vrouw) bevind zich op dit momment illegaal in het land (heeft haar bevel gekregen om het land te verlaten), wij zouden graag gaan wettelijk samenwonen of als het nodig is al gaan trouwen, zei heeft alle pappieren al verzameld, juist zei is niet in het bezit van een identiteitskaart of paspoort, op de gemeente raken we dus niet verder want zonder kunnen of willen ze ons niet helpen, zei heeft ondertussen ook contact gelegd met haar moeder die geprobeerd heeft om een nieuwe identiteitskaart aan te vragen maar dan komt het probleem dat ze vragen dat mijn vriendin dat persoonlijk komt afhalen, wat niet mogelijk is want zei bevind zich nu bij mij en niet in Rwanda bevind en daar niet naartoe kan want dan kan zei niet terug naar België, overal waar we proberen te zoeken voor hulp vallen we uit de bood, wij zijn radeloos, hopelijk zijn er hier mensen die raad weten

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38583

#2 , 28 mar 2018 19:22

Tja wat moeten we daar op antwoorden?
Ze staat al gesignaleerd als uitgewezen en zal dus ook aangehouden worden als ze wordt aangetroffen.
Hoe is ze ooit hier binnen geraakt zonder papieren?
Vraag is waarom moet ze terug en binnen hoeveel tijd mag ze daarna terug de EU binnen?

Reclame

Terug naar “Huwelijk & Samenwoning”