mijn ex geeft mijn spullen niet terug

enola
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

mijn ex geeft mijn spullen niet terug

#1 , 15 jan 2018 18:56

hallo iedereeb,

na 3 jaar relatie en samenwonen met mijn ex vriend zijn we uit elkaar gegaan.
ik ben toen vertrokken in ons appartement omdat hij dat wou,
na een maand hadden we afgesproken dat hij voor al de meubels die op mijn naam staan 1000 euro zou geven
waaronder ; een wasmachine, droogkast, 2 bedden dubbel en enkel, de zetel, salon tafel, tv kast, eettafel, stoelen, alles uit de keuken,....enz bijna alles wat er binnenstond: maar het appartement is van hem, ik heb van alles op pappier bewijs dat het van mij is.
na 2 maanden nog steeds geen geld te hebben ontvangen ( voor meubels voor mezelf mee te kopen) heb ik hem nog eens een bericht gestuurd.
met als reactie dat ik niets terug kreeg. ik heb vaak geprobeerd om hem te overtuigen me gewoon zo terug te geven, maar daar krijg ik alleen maar agresieven antwoorden op.
kan er iemand me helpen met te zeggen hoe ik dit kan regelen dat ik terug in een bemeubeld appartement kan zitten

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Drone
Berichten: 3029
Locatie: st-niklaas

#2 , 15 jan 2018 21:09

begin met hem al een aangetekend schrijven te sturen waarin u verwijst naar de (ik vermoed mondelinge) afspraken met betrekking tot terug gave van de meubels en toestellen

Reclame

Terug naar “Huwelijk & Samenwoning”