sociaal onderzoek kinderen

Onbekend.
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

sociaal onderzoek kinderen

#1 , 29 dec 2017 23:08

Hallo allemaal!

Ik zit in een vechtscheiding met de vader van mijn kinderen. Wij hebben beide binnenkort een sociaal onderzoek. Ik heb pas een appartement kunnen vinden. Ik ben weggegaan bij hem nadat de politie is tussen gekomen voor huiselijk geweld en ik daar niet meer kon blijven. Ik heb eindelijk een appartement kunnen vinden voor de kinderen en mijzelf. Maar het heeft momenteel maar 1 slaapkamer. Het is voor de rest een nette appartement, met een nieuwe keuken etc... Mijn onderbuur verhuist binnenkort en heeft 2 slaapkamers en een tuin. Ik krijg die dan van de huisbaas maar moet even geduld hebben. Want hij gaat daar ook een nieuwe keuken plaatsen en een nieuwe badkamer. Ik heb een dochtertje van 2,5 en een zoontje van 5 maanden. Mijn dochtertje slaapt altijd met mij in bed omdat ze bang is. En mijn zoontje krijgt borstvoeding heeft wel een eigen bed maar slaapt met mij op kamer. Dit is tijdelijk tot ik beneden ga wonen, dan heeft mijn dochtertje haar eigen kamertje.

Kan dit kwaad? Moet ik voor een eigen bed zorgen voor mijn dochtertje of?

Ik maak mij geen zorgen over de rest enkel over deze aspect.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12828

#2 , 29 dec 2017 23:19

Dubbel

Reclame

Terug naar “Huwelijk & Samenwoning”