niet biologische vader

ikke65
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

niet biologische vader

#1 , 30 nov 2017 19:35

situatie
- was zwanger van mijn 1ste kindje, biologisch vader heeft mij in de steek gelaten en wou er niets mee te maken hebben en stelde voor abortus, waarop ik niet ben ingegaan.
- tijdens de zwangerschap van 1ste kindje, heb ik iemand ontmoet die reeds al een kindje had, wij zijn dan gaan samenwonen met een wettelijk samenlevingscontract
- Hij stond erop om mijn kindje, waarvan hij niet de biologische vader van was, op zijn naam te herkennen, puur voor het kindergeld. Ik heb hier spijtige genoeg met ingestemd (spijt komt steeds te laat) , ondanks mijn familie mij genoeg gewaarschuwd heeft en ertegen was dat het op zijn naam kwam.
Dus mijn kindje waarvan hij niet de biologische vader is staat op zijn naam, na twee jaar heeft hij mij aan de deur gezet zonder eurocent, is het samenlevingscontract beëindigd...
Nu zo ik graag alle middelen gebruiken om aan te tonen dat hij niet de biologische vader is, zodanig dat mijn kindje terug op mijn naam komt en ik kan beslissen wanneer hij ze kan/wil zien of niet.....nu heeft hij wettelijke rechten als zijn bloedverwant terwijl ze het dat niet is. Ik wil totaal niet dat mijn kindje bij zijn familie terecht komt voor bepaalde redenen.
kan ik een dna test vragen via de rechtbank?
is het nog juridisch mogelijk mijn kindje te ontdoen van zijn achternaam ?

met dank

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding