Gezinshereniging help

Lavida
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Gezinshereniging help

#1 , 23 okt 2017 16:50

Ik heb een albaneze vriend .
Ik ga wonen in een appartement van mijn ouders ik moet geen huur betalen wel gemeenschappelijke kosten 200 daar zit water en verwarming in. Moet ook kadestraal inkomen betalen 1200 euro jarelijks Ik woon momenteel nog thuis en verdien 900. Euro. Als huishoudhulp. Ga wat klantjes bij zoeken. Als ik er een bij heb is 1124 ongeveer met een tweede erbij ttussen 1250-1320 ik kom dus niet aan de 1432 die ze verwachte. Nu vraag ik mij af aangezien ze streng zijn met onderzoek of ze t ook zouden weigeren als k geen huur betaal. Ik neem aan dat die 1430 gebaseerd is als er huur wordt betaald . Ik ben 22 hij 24 praat engels . Ik heb al wat gegoogeld maar ken er niet veel van vraag me af of ik een advocaat zou nemen . Helpt dat veel? Want dat is zo duur :( zou 1124 genoeg zijn of 1250-1320 en moet je dat loon al zoveel maanden hebben ? Hij kan 3 maand blijven en moet dan 3 maand terug. Als hij komt en zetten de procedure op gang . Kan hij dan ineens al blijven? Mijn ouders weten van hem en zonder papieren alleen niet van t trouwgedeelte :p aangezien ik op men eigen adres ben komen ze da ni direkt te weten denk ik :p
Hebben elkaar al paar keer gezien maar nog niet in zijn thuisland. Wel andere landen .

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding