Huis uit krijgen

Honneponels
Topic Starter
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

Huis uit krijgen

#1 , 20 jul 2017 20:03

Hallo, ik hoop dat jullie mij wat raad kunnen geven.
Ik woon in een sociale woning met mijn kinderen. Een 3 jaar geleden ben ik met mijne stoemme kop gaan samen wonen. Ik ben de hoofdhuurder, hij mede huurder. Nu wil ik hem buiten. Kheb het gehad ermee. We hebben samen 1 kind.
Ik heb van de week ontdekt dat hij mij bedriegt. Iedere ruzie dat wij maken moet hij mij kleineren en afbreken. Hetzelfde doet hij tegen mijn kinderen en zelfs ons kleintje word geregeld uitgescholden voor rot jong en noem maar op.
Nu dreigt hij dat hij ne kogel door mijne kop gaat schieten. De gas gaat opendraaien en dan een kapotte lamp gaat aansteken. Hij mij op den trap pootje lap gaat zetten enzovoort.
Wat kan ik hieraan doen? Hoe krijg ik hem hier buiten?
Deze maand heeft hij maar 300 euro afgegeven. Das bijlange ni genoeg om zijn deel van de rekeningen te betalen, en zijn eten.
Voor volgende maand heeft hij al gezegd dat hij niks gaat betalen. Wa kan uk daaraan doen?
Ik hoop da jullie mij kunnen helpen. Kzie het hier nimeer zitten en heb echt schrik voor mojn en mijn kinderen hun veiligheid.
Groetjes.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22257
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 20 jul 2017 20:08

Is hij daar ook gedomicilieerd?

Honneponels
Topic Starter
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

#3 , 20 jul 2017 20:20

Ja

Reclame

Terug naar “Huwelijk & Samenwoning”