scheiding en schijnhuwelijk

birchr
Topic Starter
Berichten: 15

scheiding en schijnhuwelijk

#1 , 20 jun 2017 14:05

ik ben in Februari officieel gescheiden, dossier opgestart van het parket betr schijnhuwelijk is opgestart Mei 2015, ik ben toen kort ondervraagd en nog eens in juli 2017 toen heb ik ook bewijzen afgegeven dat ik door liefde gettrouwd ben fotos huwelijk, bewijzen van reizen, en 11 getuigenissen opgesteld voor de rechtbank.

Ik had graag geweten hoe lang zo een dossier kan duren voordat die opwel geseponeerd wordt of er een oproep bij de rechtbank zou komen?

Mijn ex is ook sedert Mei verleden jaar officieel van mijn adres geschrapt. Maar had onlangs nog mijn adres voor een bloedgroep kaart gebruikt. Politie zei daar kunnen ze niks tegen doen?

Graag uw antwoord,

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
iota
Berichten: 830

#2 , 20 jun 2017 15:12

Normaal duurt dat geen 2,5 jaar. Informeer eens bij het parket. Mss is dit al lang geseponeerd.

Hoe lang heeft het huwelijk geduurd?

Indien het toch voor de rechtbank komt, zouden
fotos huwelijk, bewijzen van reizen, en 11 getuigenissen opgesteld voor de rechtbank
normaal ruim moeten volstaan om u vrij te pleiten van schijnhuwelijk.

Reclame

Terug naar “Huwelijk & Samenwoning”