Raad nodig voor onderzoek kinderen

Driehoekje
Topic Starter
Berichten: 18

Raad nodig voor onderzoek kinderen

#1 , 30 mei 2017 10:26

Ik zou dringend raad willen ivm onderzoek bij mijn ex-partner. Maatschappelijk onderzoek voor de kinderen. Is er iemand die daar iets van kent ? Zoja, zou ik dit graag via privéberichten vertellen omdat het nogal extreme dingen zijn in mijn ogen.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#2 , 30 mei 2017 11:41

U bent anoniem op dit forum. Als u uw vraag (u mag ze algemeen houden) hier kan stellen, zal u veel meer reactie krijgen, en kunnen forum leden die antwoorden, elkaar aanvullen en / of corrigeren, wat uiteindelijk in een vollediger en correcter antwoord zal resulteren voor u.

Maar het staat u natuurlijk ook vrij om enkel via PB raad te vragen, maar besef dan wel dat de antwoorden die u krijgt niet gedubbel-checked worden door andere forumleden, en de kans dan ook groter is dat men u "volledige onzin verkoopt", om het oneerbiedig uit te drukken.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Terug naar “Huwelijk & Samenwoning”