domicilie

liliane69
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

domicilie

#1 , 08 jan 2017 10:45

hallo, ik heb een appartement gekocht en boven mij is een heer komen wonen en wij hebben een relatie een latrelatie, hij heeft een adres verandering gevraag en de wijkagent heeft ons twee keer gezien en hij was mij beneden aan het helpen met de verhuis en een keer dat ik ziek in de zetel lag. van de eerste keer dat ons samen zag heeft ze een besluit genomen dat hij beneden woont, de heer vroeg haar zelf om, eens boven te kijken en zag dat de ijskast nog uitgetrokken was en leeg, juist verhuisd . kreeg hij al te horen dat hij beneden woont. dus kreeg ik op 4jan 2017 een aangetekende brief dat meneer beneden wordt ingeschreven, ik ben naar het stadhuis geweest en daar zegde ze mij dat ik mij dat de aangetekende brief van meneer terug gekomen was naar hun ,ik kon die mee krijgen als ik dat tekende ,heb ik gedaan ,stom van mij. ik ben dan naar het politie gegaan en heb gevraagd of het mogelijk was om de wijkagent nog eens te spreken,ze was daar, maar kreeg als antwoord dat ze bij haar besluit blijft.
ze heeft nog niet meer komen kijken bij de heer , zelf geen briefje achtergelaten,na 6 keer te komen kijken dat is hier zo heb ik gevraagd.
wat kan ik doen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#2 , 08 jan 2017 13:08

Blijkbaar hebt u een appartement gekocht.
Van de rest begrijp is geen bal.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Reclame

Terug naar “Huwelijk & Samenwoning”