autosleutels afgepakt

Tania66
Topic Starter

autosleutels afgepakt

#1 , 14 okt 2015 14:35

Tijdens een ruzie heeft mijn partner (=zelfstandige) mijn autosleutels afgepakt. De auto is een bedrijfswagen van zijn firma maar het enige vervoersmiddel in ons gezin. Omdat ik deze nodig heb om op mijn werk te raken, raakt hij me dus hard. Vandaag dan maar een dag verlof genomen maar dit is niet eindeloos. We hebben verleden jaar samen besloten om mijn auto weg te doen, nu zit ik dus zonder. Kan hij me zomaar zonder vervoer zetten?

Tania.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mjers

#2 , 14 okt 2015 15:14

Tijdens een ruzie heeft mijn partner (=zelfstandige) mijn autosleutels afgepakt. De auto is een bedrijfswagen van zijn firma maar het enige vervoersmiddel in ons gezin. Omdat ik deze nodig heb om op mijn werk te raken, raakt hij me dus hard. Vandaag dan maar een dag verlof genomen maar dit is niet eindeloos. We hebben verleden jaar samen besloten om mijn auto weg te doen, nu zit ik dus zonder. Kan hij me zomaar zonder vervoer zetten?

Tania.
Meent u dat nu? En u bent samen met die partner?

Als de auto zijn eigendom is kan hij dat zeker.
Hij heeft tenslotte het recht om met zijn auto te rijden...

LeenW

#3 , 14 okt 2015 15:30

U hebt geen enkel huurcontract of bent geen vennoot he, gewoon voor de zekerheid? Dan kan hij doen met zijn eigendom wat hij wil.

Reclame

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#4 , 14 okt 2015 19:20

Gezien geen misdrijf

Terug naar “Huwelijk & Samenwoning”