#10 , 14 sep 2015 11:56
Nog even een vraagje. Ik heb vrijdag de school van men dochter gebeld en die gingen elke week een apart mapje maken met papieren die men dochter krijgt in die week en men ex aan mij kan bezorgen. Nu heeft men ex laten weten dat ze het vonnis aan de school gaat bezorgen (heb ik haar gevraagd op zaterdagochtend aangezien zij het al heeft) en de school gaat vragen om dat mapje niet te doen, school is dat niet verplicht en staat ook niks in het vonnis of het wel of niet moet. En ze gaat de school vragen om mij NIET aanwezig te laten zijn bij oudercontacten enzo. Vind ik dus al getouwtrek met de school in het midden. Kan zij dit allemaal maar doen ? Ik heb toch recht op info over men dochter. Ja gangbaar is dat ze elke 3 maand iets laat weten, maar als ik de school dit heb gevraagd, kan zij dat dan zo maar teniet doen?
En ze vind dat er te weinig details in het vonnis staan, zoals geen rekening nummer alimentatie, hoeveel en wanneer ze informatie van onze dochter aan mij moet geven, of ze kledij moet meegeven met onze dochter of niet en noem maar op. Ik heb het vonnis nog steeds niet, maar zal dat waarschijnlijk ook vinden dan. Is daar nog iets aan te doen?