geachte.
ik heb bij deze zeer snel van iemand gouden raad nodig,aangzien wij van dit jaar 25/01/2014 getrouwd zijn,heeft mijn vrouw vorige zaterdag 13/12/2014 al haar kleren in valiezen gestoken + dan ook ons huwelijks contract,noem maar op alle papperaen die je kunt inbeelden heeft ze mee genomen,de aankopen van de inboedels hier,gewoon alles.ik heb haar van zaterdag 13/12 niet meer gehoord en of gezien,ik heb haat ettelijke keren gebelt,ber;gestuurd maar steeds zonder reactie,ik weet totaal niet waar ze naartoe is,ik weet dus compleet niets,maar heb een sterk vermoeden dat er iemand anders in het spel betrokken is waar zij nu verblijft(andere relatie),ik ben afgelopen zaterdag een melding gaan doen(dus 7 dagen na de feiten)over deze situatie,ze hebben alles genoteerd,en hebben haar dus danig ook opgezocht,de politie heeft mij op de hoogte gebracht dat alles ok is maar dat ze niet meer terug in ons huwelijks leven wou verder gaan,nu mijn vraag is,
wat moet ik en kan ik nu allemaal doen om mijn meubels die hier staan en op factuur dusdanig ook op mijn naam staan(maar die ze ook heeft mee genomen)te kunnen behouden,zodat ik op een dag al ik niet thuis ben,heel mijn inboedel verdwenen is,waar heb ik recht op en moet ik nu zo spoedig mogelijk in orde brengen?
alvast bedankt
groet Franky