Uiteengaan na samenwonen

rodaf4c
Topic Starter
Berichten: 1

Uiteengaan na samenwonen

#1 , 16 jul 2010 23:52

Mijn vriendin is 5jaar geleden bij mij op mijn appartement komen wonen.Ik ben dus eigenaar van het appartement, zij betaalt ook geen huur. Nu gaat het heel slecht tussen ons en zou ik willen dat zij vertrekt, maar ze weigert. Ze kan nergens heen zegt ze. Wat kan ik wettelijk doen.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#2 , 17 jul 2010 00:14

Een verzoekschrift tot verwijdering op grond van "bezetting zonder recht noch titel" indienen bij vredegerecht. Vrederechter zal haar 1 à twee maand de tijd geven om te vertrekken.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Lex
Berichten: 3149
Locatie: N51° 13.797' E004° 26.612'

#3 , 17 jul 2010 09:42

Een verzoekschrift tot verwijdering op grond van "bezetting zonder recht noch titel" indienen bij vredegerecht. Vrederechter zal haar 1 à twee maand de tijd geven om te vertrekken.
En eer het voor de vrederechter komt is men nog een maand verder...3 maand op de toppen van uw tenen moeten leven met iemand waarvan je liever de hielen ziet lijkt me niet simpel.

Ik zou eerder proberen om ze op een humane manier buiten te krijgen.

Reclame

Terug naar “Huwelijk & Samenwoning”