Onze 18 jarige dochter is uit het ouderlijk huis vertrokken in bijzijn van de politie om te gaan intrekken bij de ouders van haar vriend. We zijn er vanovertuigd dat zij opgemaakt is, en nu 18 jaar geworden denk ze dat de werled opgegaat en zich in ons ouderlijk huis alles mag permiterren en te intimideren. Uiteraard moet men trachten in dialoog te gaan met uw kind, maar ze is te naiëf voor haar leeftijd en dialoog lukt niet.
We hebben dan ook medegedeelt indien ze beslist daar te blijven, haar domicil bij het ouderlijk huis te laten schrappen en deze bij de ouders van haar vriendje te zetten ( uiteraard na tel contact de mama van de vriend...dit niet zitten...dit kan ik niet maken was haar antwoord). Ik veronderstel dat dit te maken kan hebben met het huurcontract, want mij dochter is voltijds werker.
Mijn vraag: indien het totaal ontwricht moest zijn, kunnen wij via de wijkagent die tevens op de hoogte is, officieel laten vaststellen dat zij niet meer onder het ouderlijk dak meer woont, maar bij haar vriend zijn ouders. Zodanig haar domicil te laten schrappen op ons adres ?
met dank