domociliefraude

Pluto75
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

domociliefraude

#1 , 16 mei 2024 20:50

Is er een manier om te weten te komen of een persoon ook wel effectief staat gedommicileerd in het appartement waar hij al jaren verblijft. Betreft hier een koppel dat mijn moeder al jaren het leven zuur maakt ze denken de baas te zijn van heel het appartementsblok. 's avonds op de bel drukken, schelden, nachtlawaai. Het is steeds de man van het koppel dat haar het leven zuur maakt opgehitst door zijn vriendin. Nu heb ik van een koppel dat ze ook al weggepest hebben vernomen dat de man zijn adres niet op het appartement staat. Zijn adres zou ergens anders staan zodat mevrouwtje een hoger bedrag krijgt uitgekeerd. Doch is de man steeds mee aanwezig op de VME vergadering en stelt vanalles voor. Echter bij de aanwezigen en stemmingen op het verslag staat enkel de naam van zijn vriendin. Mijn vraag. Is er een manier om te weten te komen of het effectief zo is dat de man zijn adres daar niet staat want anders is dit domociliefraude en mag de man tevens niet aanwezig zijn op de vergadering. Ik wil het nog niet zo ver laten komen om dit te melden vandaar dat ik het vraag hoe ik dit te weten kan komen ?

Reclame