Deeltijds samenwonen

Chiara1
Topic Starter
Berichten: 6
Juridisch actief: Nee

Deeltijds samenwonen

#1 , 25 mei 2021 09:09

Ik woon officiële niet op het zelfde adres als mijn partner. Ik woon enkel niet samen als mijn kinderen er zijn. Hun stiefvader heeft ze niet zo graag dus als ze er zijn wonen we niet samen. Dit brengt de nodige spanning met zich mee. Ook het feit dat ik de hele tijd op en neer moet en 2 huizen onderhoud wordt mij nu toch te veel. Als ik vertrek bij mijn partner is het huis proper gekuisd en als ik terug kom mag ik iedere keer herbeginnen. Ook werk ik 1 weekend op de 2, werk voltijds en zo zijn we nooit een weekend samen thuis.

Zijn er mensen die weten hoe ik dit kan volhouden of oplossen. Ik zit in een 2 strijd. Ik zie mijn kinderen graag maar mijn partner ook. Praten gaat niet dan heb ik weer ruzie.
Iedere advies is welkom.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12839

#2 , 25 mei 2021 10:16

Dit lijkt mij niet meteen een juridische vraag?

iota
Berichten: 830

#3 , 25 mei 2021 10:38

Eerlijk, hoe u het beschrijft, ligt het antwoord toch voor de hand?
Wat hebt u aan een partner die uw kinderen niet accepteert en u kennelijk als poetsvrouw gebruikt? En u mag er zelfs niet over praten of het is ruzie?
Denkt u dat die man u zelfs maar respecteert?

Reclame

Terug naar “Huwelijk & Samenwoning”