Ik ben thuis niet meer welkom

lisa24
Topic Starter
Berichten: 17
Juridisch actief: Nee

Ik ben thuis niet meer welkom

#1 , 27 mar 2021 04:18

Hallo. Ik zit in een nare situatie en weet echt niet meer wat te doen.
Toen ik 18 was heeft mijn moeder me buiten gegooid nadat ik haar vertelde dat haar man mij had aangerand. Ze geloofde mij niet en ik moest weg. Gelukkig had ik toen een vriend en zijn we samen gaan wonen.
2 jaar geleden zag mijn moeder eindelijk in wat een monster haar ex man was en is ze weggegaan van hem. Intussen ben Ik werkonbekwaam wegens gegeneraliseerde angststoornis, ptsd en depressie door wat er gebeurt is met haar ex man. Vorig jaat ben ik terug bij haar ingetrokken nadat mijn relatie niet goed is afgelopen. Nu heeft ze een nieuwe vriend en wil ze mij opnieuw buiten. Ik ben mentaal niet instaat om voor mezelf te zorgen. Financieel ook niet. Maar dat kan haar niet schelen want ze doet altijd alles voor een man. Kan ze me zo maar op straat zetten? Ik ben 26 dus volwassen. Maar ik ben echt mentaal niet gezond om op mijzelf te wonen. Kan ik ergens heen? Mijn psychiater zegt dat hij niet een andere oplossing kan bedenken. Ik ben echt ten einde raad :(

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
freelance
Berichten: 2615

#2 , 27 mar 2021 14:10

Plaatselijk CAW contacteren . Die zullen u verder helpen .
https://www.caw.be/hoe-wij-helpen/
Wat een wet interessant maakt ,
is wat er in die wet , niet in staat .

Franciscus
Berichten: 38583

#3 , 27 mar 2021 14:23

Hebt u ooit aangifte gedaan bij politie van die aanranding?
Misschien is dat nog niet te laat...vraag dat ook eens na bij de dienst Slazo van uw lokale politiezone.

Reclame

Terug naar “Huwelijk & Samenwoning”