Meerderjarige zoon

Moeke100
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Meerderjarige zoon

#1 , 22 mar 2021 19:02

Onze zoon is 19 jaar, gestopt met school, drugsverslaafde en waarschijnlijk daelen, wil niet werken, en leeft als god in Frankrijk. Wij worden gewoon afgedreigd om hem overal rond te brengen en naar zijn pijpen te dansen. Mijn man is invalide en ik ben ook al meer dan 1 jaar in ziekte. Wanneer we ertegen ingaan word hij agressief en slaat ons en ook de meubelen moeten eraan geloven. Mijn man durft hem niet buiten zetten, maar weten niet meer wat te doen.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
eylis
Berichten: 8840

#2 , 22 mar 2021 19:56

Het is belangrijk dat u aangifte doet bij de politie van de geweldplegingen. Ook al zijn ze al een tijdje geleden. U bent in gevaar. Vraag ook dat u met een medewerker van slachtofferzorg kan spreken. Deze mensen kunnen samen met u ook bekijken wat er voorlopig kan gedaan worden om u te beschermen. alleen als er een dossier opgestart wordt met de aangiftes, kan men u helpen.

Franciscus
Berichten: 38592

#3 , 22 mar 2021 20:05

En ga ook eens praten met een www.caw.be in uw buurt.

uw zoon huurt niet bij jullie maar is een bezetting ten bede ..dus u kan hem via vrederechter laten uitzetten.
Als er vaststellingen zijn door politie bel op tijd 112 kan de procedure mogelijk korter zijn.
Maar zeker inzetten op het overleg best met een bemiddelaar.

Die bovenvermelde diensten SLAZO en caw kunnen zeker helpen en doorverwijzen.

Reclame

Terug naar “Huwelijk & Samenwoning”