LPG tank terugvorderen

Janq
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

LPG tank terugvorderen

#1 , 20 feb 2021 08:14

Beste,

in sept 2018 betaalde ik een LPG installatie voor in mijn vriendin haar auto die wij gezamenlijk gebruikte. Ik betaalde de LPG tank en installatie volledig zelf, de factuur staat op mijn naam en heb deze in mijn bezit. Vandaag zijn wij geen koppel meer, kan ik dit geld terugvorderen?

Groeten, Janq

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Likes
Berichten: 309
Juridisch actief: Nee

#2 , 20 feb 2021 09:06

Neen, u kan een cadeau niet terugeisen

jef007
Berichten: 1680

#3 , 20 feb 2021 11:49

wat zou je met die tank gaan doen?
enkel om uw ex een kloot af te trekken??

Reclame

Oude Belg
Berichten: 3192

#4 , 21 feb 2021 17:57

wat zou je met die tank gaan doen?
enkel om uw ex een kloot af te trekken??
Uw taal laat te wensen over. Uw kennis van anatomie blijkbaar ook : vrouwen hebben normaliter de door u genoemde lichaamsdelen niet.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!


bosprocureur
Berichten: 6853

#6 , 21 feb 2021 19:48

Mag ik opmerken dat TS geen LPG tank terugwil (van inbouwkosten + accessoires en terug in oorspronkelijke staat brengen is dan nog niet eens sprake) , maar als ik het goed begrijp wil hij het geïnvesteerde geld terug. Dus geen.... onderdelen of stukken van mensen :)

lukasi
Berichten: 1140

#7 , 22 feb 2021 12:55

Iemand die ook alles terug vroeg van kadootjes, schenkingen, gezamelijke aankopen ...
Ik durf het niet zeggen maar het kwam meer op stropen dan op verdelen.
Tot bij de eis voor de dressoirkast.
Wedervraag was : wil je de linkse of de rechtse helft ?
Onderwijl met de kettingzaag in de hand.

Terug naar “Huwelijk & Samenwoning”