Vriendin van zoon staat op straat

Machanaul
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Vriendin van zoon staat op straat

#1 , 30 sep 2020 22:44

Mijn zoon zen vriendin staat binnen 2 weken op straat zij gazt nog naar school.Ik wil haar opvangen maar ik weet niet welke gevolgen ditvoor mij gaat hebben. Ik woon met mijn 2 kinderen ineen eigen huis. Ik ben weduwe en geniet van een weduwepensioen. Welke gevolgen heeft dit voor mij als ze zich bij mij zou domicilieren.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38603

#2 , 01 okt 2020 12:20

Hoe oud is dat meisje .... waarom staat ze op straat?
Ga naar een www.caw.be in uw omgeving en daarna naar sociale dienst OCMW.

Machanaul
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 01 okt 2020 16:29

Ze word 19 jaar. Ze staat op straat omdat haar vader waar ze nu bijwoont verhuisd en ze kan niet mee. Hij zegt trek u plan tegen haar.

Reclame

Franciscus
Berichten: 38603

#4 , 01 okt 2020 16:31

Ouders of vader is sowieso onderhoudsplichtig.

Evi (Odos)
Berichten: 356
Juridisch actief: Ja
Locatie: Vlaanderen
Contacteer: Website Facebook Twitter

#5 , 01 okt 2020 17:28

Dit heeft geen invloed op het overlevingspensioen. Enkel bij een nieuw huwelijk is er geen overlevingspensioen meer (oude stelsel, overlijden voor 1/01/2015)
Odos vzw - Ouders die opnieuw starten
Familiale bemiddeling en juridisch advies bij scheiding, overlijden en nieuw samengesteld gezin.
Alle verhalen en vragen welkom in de besloten facebookgroep www.facebook.com/groups/odosvzw

Terug naar “Huwelijk & Samenwoning”