wat doen ?

Louiz16
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

wat doen ?

#1 , 16 apr 2020 00:31

hallo
ik ben 4 maand zwanger en ik was al niet meer samen met de vader voor ik wist dat ik zwanger was. in het begin ging al ons regelingen goed maar nu begint het erg te worden. het moet altijd volgens zijn wil. als ik iets zeg hoe dat ik het wil is zijn antwoordt ben gij dom zijt gij nu zo achterlijk. ik ben de voeder gij kunt niks doen. hij kan mij heel goed kleineren. ik woon al 4 jaar alleen en hij nog bij zen moeder. ik heb hem al gevraagd of hij niet alleen zou gaan wonen zodat hij ons klein alleen kan opvoeden want ik weet als hij bij zen moeder blijft dat zij het meesten gaat doen. en dat is haar taak niet om onze kleine op te voeden. ik heb echt mijn punt bereikt dat dit niet zo verder kan. ik ween elke avond opdat hij mij zo goed kan kleineren en slecht laat voelen. ik durf zelf geen nee zeggen want ik heb schrik wat hij dan gaat zeggen of doen. a u b help mij ik weet niet wat doen. op wat heb ik als moeder recht ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38602

#2 , 16 apr 2020 10:35

Neem eens contact op met een www.caw.be in uw omgeving en daarna eventueel met de sociale dienst van het OCMW.

Zolang de man het kind niet ERKEND heeft voor de geboorte (samen met de moeder) bij de gemeente is hij officieel ook niet de vader ( enkel biologische vader en dan nog na DNA test).
Na de geboorte is het sowieso enkel erkenning als moeder er mee instemt anders rechtbank.

Gezien zijn wijze van reageren heb ik sterk mijn twijfels dat een samenwonen zou slagen.


Doe zo snel mogelijk de stap naar CAW om al uw opties open te houden.

Als u al alleen woont zeker bij gemeente gaan melden dat hij NIET zonder uw toestemming bij u kan ingeschreven worden.

Reclame

Terug naar “Huwelijk & Samenwoning”