Uit huis gezet

Hope78
Topic Starter
Berichten: 6
Juridisch actief: Nee

Uit huis gezet

#1 , 12 apr 2020 00:07

Ik woonde 2maand samen, mijn vriend nam mijn spullen en zette mij opeens op straat. Kan hij dat zomaar? Tis zijn eigendom. Hij is de dqg erna naar gemeente geweest om mijn adres af zijn adres te zetten. Dus ik sta zomaar op straat. Heeft ook mijn spullen achter gehouden.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Drone
Berichten: 3031
Locatie: st-niklaas

#2 , 12 apr 2020 01:00

uw ex-vriend kan niet zomaar uw spullen achterhouden of vervreemden.

zo snel mogelijk ophalen in het bijzijn van de politie daar ik vermoed dat er anders wel enige agressie aan te pas zal komen.

zolang uw daar officieel staat ingeschreven kan hij in theorie u de toegang niet ontzeggen, dat hij u op minder als 24u daar van het adres krijgt lijkt mij twijfelachtig

Blaatpraat
Berichten: 3795

#3 , 12 apr 2020 10:41

Wij krijgen indertijd zelfs de vorige huurders van onze woonst niet weg, en dit heeft 3 jaar geduurd; lijkt mij sterk dat een bezoekje aan de gemeente dat meteen voor elkaar krijgt.

Dus: u kunt nog altijd binnen in dat huis, aangezien uw domicilie er staat.
Als uw ex u niet meer toelaat, kunt u altijd een slotenmaker contacteren (met bewijs dat u er woont; dit wel als laatste optie zou ik zeggen).

En inderdaad: neem de politie mee, doe het verhaal en zeg dat u schrik heeft voor agressie.

Reclame

Terug naar “Huwelijk & Samenwoning”