Stelen van mijn partner zijn identiteit.

Mr. De Wolf K
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Stelen van mijn partner zijn identiteit.

#1 , 20 feb 2020 15:00

Doorheen onze relatie deelden we niet alleen onze liefde voor elkaar maar ook onze rekeninginformatie. Op heden scheiden onze wegen maar delen we nog wel een spaarrekening voor onze zoon. Nu misbruikt zij die rekening om gelden door te sluizen naar andere rekeningen waaronder hoofdzakelijk haar eigen rekening. Ze gebruikt verschillende oversprongen van de één rekening naar de andere...
Van mijn zichtrekening naar de Spaarrekening is de start, dan naar de bijhorende zichtrekening en tenslotte naar haar eigen rekening.
Ze ontkent alles en kan geen verklaring geven over de uitgaven van deze bedragen.

Wat moet ik doen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Mr. De Wolf K
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#2 , 20 feb 2020 15:01

Dit alles doet ze via online bankieren.

Franciscus
Berichten: 38599

#3 , 20 feb 2020 15:05

Alle info verzamelen
Heeft zij volmacht op al die rekeningen dan kan u daar weinig tegen doen.
Edoch het gebruiken voor een doel dat niet juist is - dat is wel strafbaar. Misbruik van vertrouwen.
Stel partner al aangetekend in gebreke mocht dat zo zijn. Geef vb 10 dagen tijd om alles terug te betalen.
En doe dan met uw bewijzen aangifte bij politie.

Reclame

Inazuma
Berichten: 9773
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#4 , 20 feb 2020 21:10

Van mijn zichtrekening naar de Spaarrekening is de start, dan naar de bijhorende zichtrekening en tenslotte naar haar eigen rekening.
Ze ontkent alles en kan geen verklaring geven over de uitgaven van deze bedragen.
Van uw eigen rekening: onmiddellijk haar kaart laten blokkeren bij bank
Bel Cardstop om dat vanavond nog te laten blokkeren (dan blokkeert jouw kaart ook wel ...) en zorg dat je morgenvroeg bij de bank staat

Volmachten van haar op uw eigen rekening ASAP laten blokkeren

Vraag de bank om hetzelfde te doen voor de rekening van uw zoon, wegens doorsluizen van gelden naar rekeningen die niet van uw zoon zijn


En nu de hamvraag ...
Zijn jullie getrouwd :?:

Terug naar “Huwelijk & Samenwoning”