prive gegevens over ex partner

patjes61
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

prive gegevens over ex partner

#1 , 31 jul 2019 18:20

zo een 10 jaar terug hadden ik en ex vriendin mooie vriendschap zonder geheimen tot we 3 jaar terug koppel werden …
we zijn 2 koppighaards maar toch geraakten we er steeds uit …
in oktober 2017 ben ik naar spanje gekomen en het was de bedoeling dat ze zou achter komen …
ik ben invalide en heb chronische pijn na ongeval …
ze is hier paar keer geweest steeds met belofte dat ze eind 2018 hier bij mij zou wonen want dat wou ze …
maar begin dit jaar verbrak ze ineens de verloving en wou ze rust en vrienden zijn …
maar ik voelde dat er iets niet klopte en ik wou de waarheid weten …
ondertussen mocht ik op haar fb niet meer en begon ze mij op haar profiel aan te vallen en wie reageerde werd geblokt zoals mijn dochter …
maar erna bekoelde het en konden we weer praten want haar moederke was overleden en ik probeerde haar te steunen …
tot ik op een zaterdag avond goede week terug ineens bericht kreeg van een zekere karin die beweerde haar beste vriendin te zijn … wat raar was want in de jaren ervoor nooit gezien … nu blijkt dat ex vriendin niet meer mag spreken met iemand en dat mijn ex vriendin van haar is enz... blijkt ook nu dat ex vriendin dus jarenlang wel in mijn papieren snuisterde … zonder mijn weet alle gesprekken opnam … zeker als we woorden hadden deed zij de vermoorde onschuld omdat ze wist dat ze het opnam … printscreans van alles ..; valse accounts maken telefoon gesprekken opnemen enz...o ja en ik ben zeer zeker dat ze meerdere keren mijn pc gehackt heeft … en wat mij stoort is dat die vriendin gewoon alles weet echt alles mij via Messenger beledigd op mijn invaliditeit … nu willen ze ook het gewoon openbaar zetten zodat iedereen weet hoe ik ben volgens haar … dat het uitgelokt is dat weet niemand … maar wat mij stoort is dat ze mijn vertrouwen misbruikt heeft en 3 jaar lang geprofiteerd heeft … is er hier iemand die raad heeft voor mij …
alvast mijn dank …

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38596

#2 , 31 jul 2019 19:25

Kan echt niet volgen...
Dus een derde persoon zou uw PC en andere toepassingen gehackt hebben.
U woont in Spanje? Dan is volgens mij die wetgeving van toepassing.

patjes61
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 31 jul 2019 20:49

die derde persoon leest alles ja en weet alles het zou een ex collega zijn …
mijn ex verloofde zelf reageert op niemand …
die vriendin spreekt zogezegd uit naam van ex

Reclame

Franciscus
Berichten: 38596

#4 , 31 jul 2019 20:52

Tja als uw ex niet reageert laat het daar dan stoppen. Reageer ook best op niets meer.
gezien uw woonplaats Spanje is is die wetgeving in eerste instantie van toepassing.

mava105
Berichten: 22258
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#5 , 01 aug 2019 09:12

Voor sommige mensen is FB blijkbaar het allerhoogste en allesbepalende goed in deze wereld..
Stop daarmee, en je zal veel gelukkiger zijn.

Terug naar “Huwelijk & Samenwoning”