Uithuisplaatsing

Belinda1477
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Uithuisplaatsing

#1 , 06 jul 2019 09:39

Halo ik ben mama van twaalf kinderen en
Ja de helft al aleen woont mijn drie meisjes ziten
In opvangplaats Namen verwijderd JurecaBE moderator toen ik wat hulp kreeg en steun van mij begeleidster in de tyd als mij man in voor gectrnis zat voor vier maanden kk stond er dan ook aleen. Voor en ik heb dan de tyd zes internaten ennophalen en afhalen ik was zltyd stipt en correct en deed zles goed let mij twee kleintjesd naam kinderen verwijderd iedere jaar kom ik. Voor de rechter wat ales goed was en chapeau kreeg dzt ik het deedd maar nu onlangst terug voorgekomen wzs en besliste de rechter dzt naam kinderen en opvangmoeten gzzn wat voor mij en de kleintjes enorm triesteg is mij man is zo goed als terug we zijn verhuist wzzr ze net hun eigen kamertje hebben mijn kleinste heeft een ziekte bepaalde ziekte en beurt aleen op door jhaar mama te zien wat wil je naam kinderen altyd bij mij zijn ze ziten daar nu al twee weken ennvzn weekend mochten de abdrrrd op weekend komen en de kleintjes niet dit nu al heel de week nirt mocht zien en nadat wekend ook nog een week niet dan op weekend mag komen drie weekenden in de grote vakantie ik brgrij get niet de go sulentente zelfs zegt dzt hey hier moet goed gzzn tusen mij man en ik terwijl mij man nu dn dzn voorheen wegging hokte enndeed mazr nu ook zl vijf mzzndennthuks is stabiel id en wzzrom nu de kindjes zonmoetrn afzien zonder mij te mogen zien is toch wel vreselijk ze belen aan wenent en ik kan hen niet eens troosten er us Ier niks ernstig gebeurt thuis integendeel ik verwen mij kinderrn zltyd teveel de twee oudste wonen ook weer thuis wat kan ik doen wat kan julie mij vertelen wat beste is ben zo triesteg en weet niet goed ik hendazr weg krijg de jeugderechtrr had dit beslist wat evht vreselijk is voor mij en me kindjes zo weggerukt zijn vzn huis uit niks nirmznd kzn de eeuwigheid met je man beloven eerkijkk een mama verdient toch de kinderen thuis te hebben dit niet nodeg is dzzr te verblijven

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Estagon
Berichten: 105
Juridisch actief: Nee

#2 , 06 jul 2019 20:48

Dag Belinda

Ik voel dat je je in een moeilijke situatie bevindt. Om optimaal geholpen te worden is het belangrijk je vraag duidelijk te verwoorden. Wat is precies je vraag want ik kom er nu niet uit?

Franciscus
Berichten: 38583

#3 , 06 jul 2019 20:56

Bent u al eens naar het www.caw.be uit uw omgeving geweest.
Daar kan u alle documenten en vonnissen meenemen en hebt u een hulpverlener die direct een aantal telefoontjes kan doen met de juiste instanties.
Als er een vonnis is wil dat zeggen dat vb Comité bijzondere jeugdzorg (ondersteuningscentrum jeugd O C J) - jeugdpolitie sociale dienst zijn tussengekomen en dat er vermoedelijk ook verslagen zijn gemaakt door hen Verontrustende Opvoedingssituatie VOS is opgemaakt.
Een jeugdrechter neemt een beslissing niet zomaar. Normaal wordt u en uw advocaat gehoord.
Ook uw kinderen hebben elk een advocaat toegewezen gekregen.

Reclame

Terug naar “Huwelijk & Samenwoning”