Sloten

StevenOoms
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Sloten

#1 , 02 apr 2019 14:28

Goedemiddag,

Had even een vraagje ivm het vervangen van sloten, zit momenteel in een scheiding, hebben een aantal maanden ons huis verkocht en huren dit nog tot eind deze maand, de partner is al anderhalve maand het huis uit samen met de dochter en eveneens het adres verzet van haar als zowel de dochter, nu is de vraag of ik de sloten mag veranderen, ze weigert haar sleutel af te geven, betaald ook de huur niet mee of andere dingen, het probleem is dat ze als ik ga werken het huis komt "plunderen" ook spullen die we niet verdeeld hebben..

Mvg
Steven

aangepast JurecaBE moderator

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Oude Belg
Berichten: 3192

#2 , 02 apr 2019 16:32

Is uw partner daar nog gedomicilieerd?
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

StevenOoms
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 02 apr 2019 18:08

Is uw partner daar nog gedomicilieerd?
Neen, heeft ze haar domicilie bij haar ouders gezet deze week

Reclame

Franciscus
Berichten: 38604

#4 , 02 apr 2019 23:07

Dan mag ze daar niet meer binnen en morgen direct alle cilinders van buitendeuren veranderen.
https://www.youtube.com/watch?v=LwRlUd1lBsQ

Terug naar “Huwelijk & Samenwoning”