Ex vertrokken uit gezamelijk woonst met ons kind

trieste vader
Topic Starter

Re: Ex vertrokken uit gezamelijk woonst met ons kind

#76 , 28 jul 2015 21:17

ja heb spijtig genoeg alleen smssen waarin ze weigert men dochter te laten zien en sms van hard tegen hard heb ik ook nog. Heb al een hele zooi aan smssen bewaard maar dat is niet zon super bewijs. Maar ik hou zoveel mogelijk bij en schrijf alles waar ik aan denk op. En inderdaad als zij zo smerig speelt heb ook zoiets van die inboedel laten vallen ? Niet dat dat eigenlijk belangrijk is maar toch. Als ik een regeling voor men dochter in vonnis heb kan ik nog zien wat ik doe met die inboedel. Men kind is t belangrijkste.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
moeder1

#77 , 28 jul 2015 21:25

Hmm, ik probeer mee te denken. Misschien kan je ook aangeven dat je de inboedel hebt geschonken voor je kind omdat ze anders niets zou hebben, overdrijf gerust zullen zij ook doen? Dat kan de rechter zien als gunstig gestemd en niet geldlustig, mensen die in eerste plaats aan geld denken in plaats van belang van het kind betwijfel ik of een rechter dat fijn vindt. Tenzij ze de inboedel reeds heeft laten registreren op haar naam, geen idee of dat kan als er geen factuur van is. Als jij kan aantonen dat ze dat weigert zal ze ook moeten aantonen waarom. En vervolgens zullen de leugens komen. Heb vandaag wel een tip gekregen van de assistente, kan mijn smsen niet printen, neem er foto's van met een camera die wel printfunctie heeft.

trieste vader
Topic Starter

#78 , 28 jul 2015 21:27

hehe ja eigenlijk ik zeg het inboedel maakt me niet uit ik wilde zelfs mijn televisie laten staan voor men dochter. Wasmachine droogkast en ijskast staat er ook nog allemaal op mijn naam maar men ex heeft dat nodig voor de klein. Maar als ze het echt gaat uithangen sleur ik het allemaal buiten . Spijtig voor de kleine pruts dan allee ja ik weet niet goed. Als ik inderdaad iets laat staan is het voor ons dochter en niet voor de grote :)

Reclame

katje2560

#79 , 29 jul 2015 17:17

Doe nooit bemiddeling

Jackrussell

#80 , 29 jul 2015 17:19

Doe nooit bemiddeling
True, geef ze een vinger...

katje2560

#81 , 29 jul 2015 17:22

Ik heb overplaatst bemiddeling gedaan daar kreeg ik van men ex elke woensdag en om de 14dagen 1overnachting.

Dan na 1maand evaluatie en horen voor een vermeerderingen

Ex wilt niks meer ja de kindjes om de 14dagen van 14uur tot 16uur onder toezicht. Voorzitter had echt haar best gedaan, maar kreeg niks van de ex

Voorzitter wilde de volgende dag de zaak al voor de rechtbank brengen om toch maar een regeling te bekomen
Advocaat ging niet akkoord

Nu 20oktober komt het eindelijk voor na 2jaar

En geloof me leugens van hier tot daar meest absurde eerst

De eisen dat men ex wilt

1overnachting per weekend
En 200€ per kind
=400€ per maand terwijl ik een inkomen heb van 1500€

trieste vader
Topic Starter

#82 , 29 jul 2015 17:27

oei nee dat is het niet.
Wel ik zal binnenkort ook iets van een 1400-1500 euro verdienen. Dan 650 huishuur eraf 250 afbetaling belastingen 50 euro telefoon 100 euro gas 50 euro elektriciteit + XXX alimentatie.
Bruutweg gerekend is dat 1100 euro kosten zonder allimentatie.
Stel 200 euro allimentatie dan schiet er 200 euro over.
Eten, drinken,kleren,... ?????? Een auto plus verzekering en benzine ??? zal nooit gebeuren pffff

En bemiddeling sorry heb ik al genoeg voorgesteld aan men ex. Dingen onderling en op voorhand regelen, blijft ze weigeren, ze wil alles via de rechtbank.

katje2560

#83 , 29 jul 2015 21:45

Ze zal wel 200€ vragen aan u

trieste vader
Topic Starter

#84 , 29 jul 2015 21:47

Ik zal blij zijn met 1 weekend op 2 weken dus ze zal wel meer vragen denk ik :(

katje2560

#85 , 29 jul 2015 21:50

Neen dat denk ik niet

trieste vader
Topic Starter

#86 , 29 jul 2015 21:55

wel lol dan schiet er voor mij 200 euro per maand over om van te leven hoe kan je daar nog een auto plus benzine plus verzekering van betalen ??? ow ja familial, brandverzekering
, en wie weet wat ben ik nog vergeten
Hoe doen andere mensen in deze situatie dat dan ?

moeder1

#87 , 29 jul 2015 22:13

Laat je niet verrassen. Als je advocaat niets weet heeft hij ook niets om u te verdedigen die vergissing maakte ik de eerste keer, onvoorbereid. Vraag of u haar/hem documenten, facturen, stukken tegen haar enz moet bezorgen.

Ter info, haar papa heeft een kleine werkloosheidsuitkering, is me helemaal niet om het geld te doen. Mijn advocate stelde voor (zelf geen idee wat gebruikelijk is) 175 euro maar ze zei er bij als je dan 100 krijgt zal het al veel zijn gezien zijn inkomen. Dus voorzie je zelf ook van bewijs inkomsten en vaste uitgaven overleg dit met je advocaat zodat die kan argumenteren dat jij verre van zoveel kan betalen. Goede voorbereiding is het 'halve werk'...

trieste vader
Topic Starter

#88 , 29 jul 2015 22:21

ja dacht ik al heb een mail gestuurd naar men advo maar nog geen mail terug gekregen
heb wel facturen op mijn naam en inkomsten van laatste 3 maanden maar dat was werkloosheidsuitkering 1100 euro netto in de maand
dus morgen weet ik meer. Ik heb ook een hele zooi van vragen en de situatie en wat men vriendin heeft gedaan en bv dat ze is blijven roken en drinken tijdens de zwangerschap opgeschreven.

Jackrussell

#89 , 29 jul 2015 22:44

Houdt er rekening mee dat je alles wat je roept, ook moet kunnen bewijzen he.

trieste vader
Topic Starter

#90 , 29 jul 2015 22:47

weet ik maar toch bedankt voor de tip

Terug naar “Huwelijk & Samenwoning”