ongeruste buur

chantika

Re: ongeruste buur

#16 , 07 dec 2014 16:47

Ik denk dat TS zich een beetje te veel zorgen maakt. In Indonesië waar de man met meerdere vrouwen mag huwen (indien ze allen moslim zijn), ken ik niemand die samen woont met meerder vrouwen. De man woont soms bij de ene en dan een poosje bij zijn andere vrouw. Hier gebeurd dit ook. De man huwt iemand en na een tijdje gaat hij samenwonen met een andere vrouw of man. Hier zou de vrouw de scheiding kunnen bekomen maar lang niet iedereen doet dat.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro
Juridisch actief: Ja

#17 , 07 dec 2014 16:52

Ik denk dat TS zich een beetje te veel zorgen maakt. In Indonesië waar de man met meerdere vrouwen mag huwen (indien ze allen moslim zijn), ken ik niemand die samen woont met meerder vrouwen. De man woont soms bij de ene en dan een poosje bij zijn andere vrouw. Hier gebeurd dit ook. De man huwt iemand en na een tijdje gaat hij samenwonen met een andere vrouw of man. Hier zou de vrouw de scheiding kunnen bekomen maar lang niet iedereen doet dat.
Inderdaad. Een man die met meerdere vrouwen tegelijk moet samenwonen zou dat niet lang uithouden! Ocharme de sukkelaar....
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

j.demoor

#18 , 09 dec 2014 08:59

De huurovereenkomst belet de huurder niet derden in zijn huurwoning op te nemen.

“Art.17.§ 1. Als een woning na een conformiteitsonderzoek overbewoond blijkt te zijn, kan de burgemeester ze, op eigen initiatief of op verzoek van de voorzitter van de raad voor maatschappelijk welzijn, van de gewestelijk ambtenaar, van de wooninspecteur of van de gezondheidsinspecteur binnen zijn ambtsgebied, bij besluit overbewoond verklaren, op voorwaarde dat de gewestelijk ambtenaar de overbewoondverklaring heeft geadviseerd. De burgemeester neemt de nodige maatregelen om de overbewoning ongedaan te maken door één of meer bewoners te herhuisvesten zoals bepaald in artikel 17bis.”(15 JULI 1997. - Decreet houdende de Vlaamse Wooncode).
Ga naar Belgische wetgeving in JUSTEL-databanken van Belgisch Staatsblad. Klik voor WetBOEKEN achter ’Juridische aard’. Op afkondigingsdatum vindt u de overige akten. Inzake FEDERALE fiscale wetgeving zie http://www.fisconetplus.be/

Reclame

Terug naar “Huwelijk & Samenwoning”