djeezes!Neen, geen andere kinderen.
De plannen zijn er wel, alleen heeft de vrouw vruchtbaarheidsproblemen en ziet ze in vitro niet zitten. Ze zitten nu volop in de molen om adoptieouders te worden...
Jammer voor uw vriend, maar de wet zegt toch iets anders. En vermits hij geen koning is, kan de rechter van hem wèl eisen dat hij DNA afstaat.Wat als hij dit weigert? Men kan tenslotte niemand dwingen vadertje te spelen. Zij had maar de pil moeten nemen zou ik als man zeggen :p Met een regenjasje om had hij even goe dkunnen thuis blijven, zelfde graad van bevrediging
Zoiets had ik vernomen, maar als ik uw confrater mag geloven zou het toch niet zo eenvoudig zijn. Kan u me even kort schetsen hoe dat dwingen zou gebeuren en wat de gevolgen daarvan zijn?Jammer voor uw vriend, maar de wet zegt toch iets anders. En vermits hij geen koning is, kan de rechter van hem wèl eisen dat hij DNA afstaat.
Jawel, maar blijkbaar luist u liever naar paniekzaaierij hieromtrent dan de feiten op zich...Blijkbaar heeft noch U noch uw vriend ooit al van bescherming tegen AIDS gehoord?
Niemand hier ontkent dat.... Zijn (ondertussen ex-)vriendin is zeker geen onschuldige in dit verhaal...En trouwens zijn BEIDE partners verantwoordelijk, net zoals BEIDEN verantwoordelijk zijn voor het onderhoud en opvoeding van het kind.
EXCUSEER? Ik weet niet of u hier bij stil staat, maar hier gaat u wel erg uw boekje te buiten. Bovendien, moet men in België geen medische reden hebben voor een abortus? Zo ver ik weet is het kind in deze situatie zeker niet ongewenst.Hij kan met haar misschien nog net op tijd (13 weken?) bespreken of abortus geen optie is?
Dit is het eindresultaat van geregeld seksueel contact tussen 2 volwassen partners die beiden hadden besloten om geen voorbehoedsmiddelen te gebruiken. Zo ver ik weet: GEEN MISDAAD.Dàt zijn nu eenmaal de mogelijke gevolgen van vreemdgaan zonder voorzorgen.
Maar dan moeten ze zich ook beiden neerleggen bij de gevolgen van hun gedrag.[Dit is het eindresultaat van geregeld seksueel contact tussen 2 volwassen partners die beiden hadden besloten om geen voorbehoedsmiddelen te gebruiken. Zo ver ik weet: GEEN MISDAAD.
sorry ik wou hier helemaal geen dingen opsolferen.EXCUSEER? Ik weet niet of u hier bij stil staat, maar hier gaat u wel erg uw boekje te buiten. Bovendien, moet men in België geen medische reden hebben voor een abortus? Zover ik weet is het kind in deze situatie zeker niet ongewenst.
Natuurlijk is dat geen misdaad. We stenigen de vrouwen hier nog niet omdat ze buiten het huwelijk sex hebben, noch worden mannen hier gestenigd of gegeseld omdat ze vreemdgaan.Dit is het eindresultaat van geregeld seksueel contact tussen 2 volwassen partners die beiden hadden besloten om geen voorbehoedsmiddelen te gebruiken. Zo ver ik weet: GEEN MISDAAD.