gedwongen samenwonen vanwege domicilie

lucgescheiden
Berichten: 2810

Re: gedwongen samenwonen vanwege domicilie

#16 , 31 jul 2010 17:22

Mariette probeer eens met een dakloze vluchteling in te schrijven....
de dagvergoedingen lijken me mee te vallen :wink:
Handige documenten voor Personenrecht

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Mariette
Berichten: 2507

#17 , 31 jul 2010 18:57

Mariette probeer eens met een dakloze vluchteling in te schrijven....
de dagvergoedingen lijken me mee te vallen :wink:
500 euro/dag! daar geraak ik niet aan natuurlijk! Ik heb dan ook reeds 25 jaar bijdragen geleverd, dat is iets anders hé.

Maar je geeft me een goede tip verdorie! als we dan toch onze normen en waarden en logica moeten laten vallen, dan liefst in die richting nietwaar?

eylis
Berichten: 8852

#18 , 31 jul 2010 19:53

.... :shock: neee...is dat geen nulletje teveel?
ik neem aan dat je de dakloze daarvoor ook moet voeden, kleden, verzorgen en opleiden?
Dan is dat 15 000 euro per maand. :P .....zelfs dat is onmogelijk...Welk ministerie financieert dat?
Het wordt adoptie-ouders zo moeilijk gemaakt om een kind te kunnen adopteren...
Neem een dakloosje in huis!

Reclame

Mariette
Berichten: 2507

#19 , 01 aug 2010 12:37

.... :shock: neee...is dat geen nulletje teveel?
ik neem aan dat je de dakloze daarvoor ook moet voeden, kleden, verzorgen en opleiden?
Dan is dat 15 000 euro per maand. :P .....zelfs dat is onmogelijk...Welk ministerie financieert dat?
Het wordt adoptie-ouders zo moeilijk gemaakt om een kind te kunnen adopteren...
Neem een dakloosje in huis!
Fedasil. Elke asielzoeker die niet terechtkan in een opvangcentrum krijgt 500 euro PER DAG en PER persoon:

http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland/ai ... lapen.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Terug naar “Huwelijk & Samenwoning”