We wonen sinds twee maanden tijdelijk in bij mijn schoonmoeder.
Ons bed en zetel en tv staan in de living. kleerkasten en kledij. onze andere spullen in de kelder ingepakt in dozen.
Mijn schoonmama wordt opgestookt door haar andere dochter en schoonzoon.
Ze wil steeds in onze ruimte zijn op alles te bespioneren en rond te neuzen.
Als we weg zijn gaat de living op slot maar ze heeft ook een sleutel. zelf heeft ze haar slaapkamerslot al veranderd, mijn schoonbroer deed dat.
Omdat ze daardoor opgestookt werd
Ze wil mij en mijn vriendin hier weg, ze treitert ons op alle mogelijke manieren.
Gelijk wat we ook doen alles is verkeerd, we kunnen het niet meer aan en hebben nog niks anders gevonden om te wonen.
Ze gedroeg zich zo toen we hier een week woonden, door mijn schoonbroer die hier baas speelt en alles bepaalt, ze heeft schrik van hem.
Hij chanteert haar dat ze anders haar kleinzoon niet meer zal zien. Hij wou niet dat we hier introkken, hier is veel geld bij betrokken, ze beheren het geld van mijn schoonma en plunderen haar waar ze bij staat. Nu zitten we hier in de weg en voelen ons niet veilig. Er staat veel op t spel dat zou kunnen uitkomen.
Wat kunnen we hier doen, hier zo vlug mogelijk weg maar financieel hebben we het niet zo breed.
We hadden een zaak met veel verlies waar we ons geld instopten.
Dus noodgedwongen hier even intrekken tot we er bovenop zijn maar helaas, we voelen ons hier niet veilig en bedreigt de schoonzoon gaat ervoor zorgen dat we hier buiten vliegen. Kunnen wij hier cameras hangen? ander slot steken? mag dit? Ons schoonbroer mag niet in onze spullen zitten of neuzen.. We hebben ook een poes en hebben schrik als we weg zijn
dat ze haar iets zouden aandoen. Het is nu kerst maar wij voelen ons zo depressief dat van kerst hier geen sprake is.
We zijn ten einde raad en moeten hier echt vluchten, mijn familie is ook op de hoogte maar niemand anders kan ons nu opvangen met ons hebben en houden.
We zochten al contact om een tiny house te huren maar daar nog geen antwoord van gekregen.
Dan moeten we ook ergens bij iemand in de tuin kunnen staan of iemand die een plek ter beschikking heeft waar het tiny house kan staan.
We zijn ten einde raad. Echt SOS HELP. Wie hulp kan bieden of oplossingen weet, reageer aub. We wonen in Vlaams Brabant niet ver van de luchthaven van zaventem. We zoeken regio steenokkerzeel, leuven, tremelo, haacht, herent, kessel-lo enz..(.regio kunnen we aanpassen.)
Ik wil oplossingen zodat we het nieuwjaar misschien toch eens wat positief kunnen inzetten.
Dank u Dank u