adresverandeing mede inwoner

Mompi86
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

adresverandeing mede inwoner

#1 , 26 dec 2016 00:50

beste,
1/sinds jan 2016 is er een vriendin, zonder relatie maar als onderdak bij mij gedomicilieerd, alles verliep vlot tot ze iemand leerde kennen waar ze nu vertoefd echter blijft haar adres bij mij staan!!! hoe kan ik dit oplossen dat haar adres zo vlug mogelijk bij die andere persoon waar ze nu haar intrek heeft genomen verplaatst wordt?

2/ ze betaalde een som van 250€ als steun voor voeding verwarming, water,gas en elec!! nu zou ze dat willen afnemen terwijl haar domicilie nog steeds hier staat en door allerhande abonnementen nog steeds betaald moeten worden!!

domicilie==> Niet gehuwd
Niet wettelijk samenwonend
Geen enkel document via notaris

mvg,

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Bart Vissers

#2 , 26 dec 2016 08:45

Hebben jullie een andere overeenkomst?
Schriftelijk of desgevallend mondeling?
Ik heb absoluut geen probleem met foute antwoorden. Ik maak ze ook. Dat is een leerproces.
Wat me wel stoort zijn zij die eigenlijk wel beseffen dat ze fout zaten, maar stijfkoppig volhouden zonder een juridische onderbouw te geven.

Franciscus

#3 , 28 dec 2016 17:33

U meldt aan de gemeente dat de andere persoon niet meer op uw adres woont.
Deze melden dat aan politie die een onderzoek opstart. Resultaat zal zijn een voorstel ambtelijke schrapping.
(U hoeft niet te weten waar ze nu verblijft anders moet de politie eerst daar nazicht gaan doen en dan duurt de procedure veel langer)
Na de vaststellingen wordt in rijksregister aangegeven voorstel AACB (Ambtelijke Afschrijving bij Collegiaal besluit). Procedure kan tot 6 maanden duren dus wat aandringen (bij gemeente) kan geen kwaad.
Politie moet na 15 dagen een PV inbreuk bevolking opstellen en betrokkene signaleren.

Reclame

Terug naar “Huwelijk & Samenwoning”