|Dringend ik heb nodig soms juridische advies

benny95
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

|Dringend ik heb nodig soms juridische advies

#1 , 14 apr 2016 20:27

Kan iemand mij hellpen . Ik kwam in belgie 1 jaar e half geleden als huwelijk met een european man. Maar hij maakt mij veel problemen ik heb kaart F nu hij zet mijbuiten het huis en heeft mijn adres afgeschaft.l Nu ik heb geen adres en ik weet niet moet ik ga naar OCMW or kan ik huur een huis bij mezelf ik werk met interim contrat voor een bedrijf. AUB dringend ik heb jouw advies nodig

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus

#2 , 14 apr 2016 20:54

Hij kan u niet buiten zetten gezien gehuwd of er moet een vonnis zijn.
Ga naar het OCMW van de gemeente waar u verblijft.
Doe daarna met hun hulp eventueel aangifte bij politie wegens de mogelijke strafbare feiten.
Ook uw adres afschaffen kan hij niet.
Dat kan alleen de gemeente ( college Burgemeester en schepenen) na een onderzoek van de politie die hebben vastgesteld dat u daar geen belangen meer hebt - onderzoek duurt op zijn minst 2 maand tot 6 maanden.

benny95
Topic Starter

#3 , 22 apr 2016 22:21

Ja hij heeft mij vanaf adres afgeschaaft ik was naar gemeente and zoek samenstelling van gezin Ik was afgeschrafft ik was naar mijn land voor Niew jaar 2 dagen later komt de wijk politie en mijn man zegt dat ik ga nooit meer in belgie komen. Ik heb 2 jaar en 2 manden huwelijk met hem maar ik heb 1 jar en 6 maanden in belgie zo weet iemand wat zijn mijn rechten te blijven in belgie. Hij wil niet in hem adres opnieuw schrijven.

Reclame

Franciscus

#4 , 22 apr 2016 22:58

Ga naar het OCMW van de gemeente waar u verblijft.
En neem al luw papieren mee.

Terug naar “Huwelijk & Samenwoning”