Huwelijk met persoon uit Gambia

Emilietjeh
Topic Starter

Huwelijk met persoon uit Gambia

#1 , 25 jan 2016 20:14

Mijn man wonende te Engeland sinds 4-5 jaar is sinds 2 jaar "illegaal" in engeland. Nu in engeland kan je zonder papieren verblijven. September 2014 hebben we elkaar leren kennen en na het over en weer gaan elke maand zijn we in Juni 2015 getrouwd in Engeland. We hebben een tijdje daar gewoond en af en toe naar Belgie gekomen voor familie en vrienden. Daar dachten ze dat we een scheinhuwelijk hadden en hebben vele bewijzen moeten voorleggen ; foto's gesprekken, ... In die periode was er aangeraden het land niet te verlaten. Nu op men verjaardag had men man mij verrast met een weekendje Parijs. Terug komen bleek weer een probleem maar na onze huwelijkspapiereb voor te leggen konden we toch weer Engeland binnen. De laatste keer dat we terug naar Engeland probeerden te gaan geraakte men man niet meer terug het land binnen. Terwijl hij daar zijn vaste woonplaats / werk heeft. Nu doordat hij engeland niet meer binnenmag zit hij hier mee "vast" nu zouden we graag gewoon hier in Belgie blijven op mijn adres. Ons huwelijk is in Belgie nog niet gewettigd. Is er een mogelijkheid om hem gewoon bij mij hier te houden. En een verblijfsvergunning te krijgen ?

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding