#160 , 27 aug 2015 13:39
Nee beter dan niks natuurlijk, maar fysiek geweld is nooit goed te praten maar je hebt er ook wel gradaties in. Ik kan dat nooit goed maken of goedpraten en dat wil ik ook niet. Ik weet goed genoeg dat dat nooit had mogen gebeuren. Maar het was niet alleen langs mijn kant hoor. Dus eigenlijk had mijn advocaat dat ook gewoon op tafel kunnen gooien naar men ex toe. Soit . We communiceren al terug een beetje normaal via sms. Als ik men dochter ben gaan afzetten vorige zaterdag was ook alles rustig. Drinken doe ik al een hele tijd niet meer en volgende dinsdag sollicitatiegesprek weer.
Men ex heeft ook door dat het beter is voor onze dochter als wij gewoon normaal doen tegen elkaar dus das ook leuk meegenomen. Dat onze dochter daar de dupe van is, ja dat is al, maar ik heb van het begin af aan haar duidelijk willen maken dat ze moest stoppen met de klein te gebruiken om mij te raken en alles, nu heeft ze het door en doet ze het niet meer. Dus ik hoop dat men ex en ik verder zo goed overeen blijven komen en dat alles toch wat serener gebeurt. Als het zo blijft doorgaan denk ik dat ze binnenkort toch uiteindelijk wel dingen onderling wil overeenkomen ivm onze dochter enzo. We zien wel hoe het loopt. Ik blijf niks meer drinken, heb binnenkort werk, zal me keurig aan de omgangsregeling houden, mooi alimentatie betalen en noem maar op. Als het dan uiteindelijk toch via de rechtbank moet om een weekend of meer te krijgen helpen die dingen alvast.