Mijn ex-partner is in December bij mij komen wonen (feitelijk
samenwonen) , in tussentijd zijn er ontelbare schulden opgedoken, en ben ik achter ontelbare leugens gekomen. Heb al deurwaarder aan de deur gehad en vertrouwen is uiteraard weg.
Hij is vorige week woensdag met de noorderzon vertrokken, en regelt niets.. ik weet niet waar hij verblijft.
Echter weet ik wel dat hij op 2 februari van de RVA een laatste aanmaning heeft gekregen voor een rechtzetting van dopgelden die hij onterecht had ontvangen twv 1000€.
Ook hier weet ik dat hij niets mee zal doen en ik ben als de dood dat hier 1 van deze weer! een deurwaarder kan komen te staan.
Hij rijdt rond op mijn verzekering, met een wagen die op mijn naam is ingeschreven. Is ex(?) alcoholverslaafde en ex(?) drugsverslaafde dus ook hier ben ik vrij ongerust want hij is een vogel voor de kat als hij niemand heeft.
Ik wil hem uiteraard zo snel mogelijk hier niet meer gedomicilieerd staan hebben, ik heb een smsje waarin hij toegeeft vertrokken te zijn en aan het zoeken is naar een nieuw appartement, maar meer heb ik niet, weet helemaal niet waar hij uithangt.
Kunnen jullie me even advies geven hoe ik mezelf zo snel mogelijk kan indekken tegen deurwaarders, schuldeisers? En hoe ik dus zijn domicilie kan laten schrappen?
Ook wat betreft de wagen? Ik kan mijn verzekering niet laten annuleren zonder schrapping van de nummerplaat?
dankjewel!!