Al meer dan 12 jaar woon ik samen met mijn vriend (die nog getrouwd is) en we hebben samen een dochtertje van 6 jaar.
4 maand geleden heb ik ontdekt dat hij me al meer dan 7 jaar bedriegt, ik had na een paar weken van frustratie enz... besloten om hem een tweede kans te geven vooral omwille van ons dochtertje.
Ondertussen ben ik er achter gekomen dat hij me weer aan het bedriegen is en ik weet zelfs met wie , hij stuurt een bericht naar me via Messenger (waar je precies kan zien waar hij dit vandaar stuurt), vindt gelnagels in zijn broekzak enz...
Nu is voor mij de maat vol en ik wil hem verlaten maar weet niet goed hoe ik dit moet doen met ons dochtertje, het liefst van al wil ik gewoon vertrekken als een dief in de nacht zodat hij thuis komt en we zijn er niet meer, van alle huisraad moet ik niets hebben dit wil ik allemaal achterlaten en enige wat ik wil meenemen is onze dochter en ik wil dan ook het liefst terug in de buurt van mijn familie gaan wonen die zo ongeveer 50 km hiervandaan wonen.
Nu is mijn vraag bega ik hier een misdrijf mee als ik gewoon vertrek zonder dit eerst te bespreken met hem, of is het beter om eerst een advocaat te nemen?
Ik hoop dat er iemand mij hiermee kan helpen