Kinderen uit huis geplaatst , jeugdrechter met voorwaarden

boos
Topic Starter

Kinderen uit huis geplaatst , jeugdrechter met voorwaarden

#1 , 26 jan 2014 15:53

Mijn kinderen zijn vorige jaar in januari uit huis geplaatst , nu is het precies 1 jaar.
de jeugdrechter heeft ons voorwaarden opgelegd, zoals:

Moeder moet naar een psycholoog
vader moet NL taal beter leren
en werken aan relatie

we zijn nu in relatie begeleiding,
ik ben langs een psycholoog geweest en heeft een verslag opgemaakt dat alles in orde met mij is
me man heeft zich ingeschreven voor de cursus NL

in April hebben we de jaarlijkse zitting, hoe groot is de kans dat we de kindjes terug krijgen met de resultaten van hierboven?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
boos
Topic Starter

#2 , 27 jan 2014 17:25

niemand?

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#3 , 28 jan 2014 00:12

Dat is koffiedik kijken of een glazen bol gebruiken...
We kennen het dossier niet weten niet over hoeveel feiten het gaat of er recidive is enz enz .
Buiten de psycholoog zal ook het CBJ - de sociale dienst van de politie, kwartier of wijkinspecteur mogelijk nog een gedeelte van het onderzoek moeten doen.

Reclame

boos
Topic Starter

#4 , 28 jan 2014 12:12

Dat is koffiedik kijken of een glazen bol gebruiken...
We kennen het dossier niet weten niet over hoeveel feiten het gaat of er recidive is enz enz .
Buiten de psycholoog zal ook het CBJ - de sociale dienst van de politie, kwartier of wijkinspecteur mogelijk nog een gedeelte van het onderzoek moeten doen.

Geen recidive, enkel dat er geweld was tussen mij en mijn man

Terug naar “Huwelijk & Samenwoning”