rechten van mijn inwoner

zveeken
Topic Starter

rechten van mijn inwoner

#1 , 26 nov 2013 12:41

Er woont een kennis bij mij in. Echter staat zij niet op het huurcontract en heeft zij verder ten aanzien van de woningbouw dus geen rechten op de woning. als ik er uit ga moet zij er ook uit. Dit is wat ik weet maar nu zit ik met een andere kwestie. Ik wil haar uit de woning zetten aangezien ze zichzelf niet aan onderlinge afspraken houd, ze maakt misbruik van de situatie en al met al is het gewoon een hele vervelende samenleving. Nu wil ik haar een maand de tijd geven om een andere woonruimte te zoeken en dan moet zij de woning verlaten. Onderling hebben we een huur contract opgesteld met betrekking tot de huurkosten etc, echter word hierin niet gesproken over termijnen en staat er GEEN minimale termijn in waarvoor zij de kamer kan huren. Nu is mijn vraag, kan zij hier iets tegen doen? Zou zij juridische stappen kunnen ondernemen of sta ik in mijn recht en kan ik het huurcontract tussen ons beïndigen wanneer ik dit wil? Groeten

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#2 , 26 nov 2013 12:48

Woningbouw? Nederland?
http://www.rechtenforum.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Reclame

Terug naar “Huwelijk & Samenwoning”