Wat staat er juist in het AS? Welke termijn heeft u gegeven?
Die 3 maanden waar zij naar verwijst heeft ze waarschijnlijk uit de huurwetgeving geplukt ergens. Er is echter sprake van een bezetting ter bede. Opzeg daarvan is (dacht ik) 30 dagen, te beginnen 1e van de maand na ontvangst. 31 augustus moet ze dus weg zijn.
Bijgaand weergave AS
AANTEKENEN
Mevrouw XXXXXXXX
XXXXDXXXX 23
Xxxx XXXXXXXXX
XXXXXX, 17 juli 2012
Geachte mevrouw XXXXXXXX,
Op 05 april 2012 bent u uit eigener beweging bij mij vertrokken.
Reden was dat u uw leven een nieuwe inhoud wilde geven.
Het verbaasde mij ten zeerste dat u op 08 mei 2012 weer contact met mij. Uw vriendin had u na een 4-tal weken de deur gewezen. Daarna bent u volgens eigen zeggen nog even ingetrokken bij een andere vriendin. Hier moest u echter ook weer na enkele dagen vertrekken. Op uw vraag of u voor korte termijn weer kon intrekken heb ik na langdurig nadenken, positief geantwoord. Hoofdreden voor mij was, dat ik Ma de schande wilde besparen dat u op straat stond.
Duidelijk heb ik echter direct gesteld dat uw verblijf bij mij van korte duur moest zijn. In eerste instantie heb ik u gezegd dat u vóór 1 juli 2012 mijn woning aan de XXXXXXXXX te XXXXX verlaten moest hebben. Deze sommatie heb ik wekelijks herhaald, vooral toen ik merkte dat u niet de nodige maatregelen trof tot het verkrijgen van een nieuw domicilie.
Op vrijdag 29 juni 2012 heb ik u nogmaals duidelijk gesommeerd om mijn woning uiterlijk op 31 juli 2012 verlaten te hebben.
Dit laatste heb ik dagelijks herhaald, met uitzondering van die dagen en nachten dat u afwezig was.
Nu op 18 juli 2012 merk ik dat u nog steeds geen enkele initiatieven ontplooid om te komen tot een nieuw domicilie.
Middels dit aangetekend schrijven sommeer ik u voor de laatste keer om mijn woning aan de XXXXXXXX te XXXXXXXXX, uiterlijk 31 juli 2012 vóór 12.00 uur te verlaten. Mocht u hier geen gehoor aan geven dan ben ik genoodzaakt om de nodige maatregelen te nemen om u de toezegging tot mijn woning te ontzeggen. De aan u toebehorende eigendommen, die in mijn huis staan, zal ik op 31 juli 2012 na 12.00 uur uit mijn huis verwijderen.
Hoogachtend,
XXXXXX
XXXXX
XXXX XXXXXXXX