Wij hebben geen geregistreerde relatie.Indien het huis van u is en u heeft met betrokkene geen geregistreerde relatie ( di. gehuwd of wettelijk samenwonend) heeft zij geen rechten in het huis. U kan haar ten allen tijde uit huis zetten. Indien u haar voldoende tijd geeft , is dat goed. Indien zij weigert te verhuizen , kan u haar via de vrederechter doen vertrekken.
Enkel indien ze niet officieel op uw adres is gedomicilieerd.Wij hebben geen geregistreerde relatie.Indien het huis van u is en u heeft met betrokkene geen geregistreerde relatie ( di. gehuwd of wettelijk samenwonend) heeft zij geen rechten in het huis. U kan haar ten allen tijde uit huis zetten. Indien u haar voldoende tijd geeft , is dat goed. Indien zij weigert te verhuizen , kan u haar via de vrederechter doen vertrekken.
Kan ik ook niet in het weekend als toch weg is, nieuwe sloten op de deur zetten, zodat ze vanzelf niet binnenkomt ?
Enkel indien ze niet officieel op uw adres is gedomicilieerd.Wij hebben geen geregistreerde relatie.Indien het huis van u is en u heeft met betrokkene geen geregistreerde relatie ( di. gehuwd of wettelijk samenwonend) heeft zij geen rechten in het huis. U kan haar ten allen tijde uit huis zetten. Indien u haar voldoende tijd geeft , is dat goed. Indien zij weigert te verhuizen , kan u haar via de vrederechter doen vertrekken.
Kan ik ook niet in het weekend als toch weg is, nieuwe sloten op de deur zetten, zodat ze vanzelf niet binnenkomt ?
In uw geval kan U haar na een bepaalde tijd de toegang tot de woning ontzeggen.
Tja ik ben misschien een zaag maar bepaalde tijd of zekere tijd, hoelang is dit?Bepaalde tijd :u moet haar een zekere tijd gunnen om zelf initiatief te nemen en een andere verblijfplaats te zoeken.
Toen zij teruggekomen is op 17 april heb ik haar in aanwezigheid van mijn broer gemaand om zo snel mogelijk voor andere huisvesting te zorgen en te vertrekken. Ook toe de datum 31 juli door mij aan haar is doorgegeven was mijn broer aanwezig.U zal ze eerst via AS moeten aanmanen om te vertrekken (ja, u moet een aangetekende brief naar uw eigen adres sturen, kwestie van te bewijzen dat u haar gevraagd heeft te vertrekken), en ze daarin minstens een maand geven. Pas dan kan u verdere stappen nemen (dus naar de vrederechter).
Stuur haar dan alsnog een AS waarin u verwijst naar bovenstaand gesprek. Dan heeft u toch iets op papier.Toen zij teruggekomen is op 17 april heb ik haar in aanwezigheid van mijn broer gemaand om zo snel mogelijk voor andere huisvesting te zorgen en te vertrekken. Ook toe de datum 31 juli door mij aan haar is doorgegeven was mijn broer aanwezig.U zal ze eerst via AS moeten aanmanen om te vertrekken (ja, u moet een aangetekende brief naar uw eigen adres sturen, kwestie van te bewijzen dat u haar gevraagd heeft te vertrekken), en ze daarin minstens een maand geven. Pas dan kan u verdere stappen nemen (dus naar de vrederechter).
Is dit niet toereikend als getuigenverklaring????
Stuur haar dan alsnog een AS waarin u verwijst naar bovenstaand gesprek. Dan heeft u toch iets op papier.Toen zij teruggekomen is op 17 april heb ik haar in aanwezigheid van mijn broer gemaand om zo snel mogelijk voor andere huisvesting te zorgen en te vertrekken. Ook toe de datum 31 juli door mij aan haar is doorgegeven was mijn broer aanwezig.U zal ze eerst via AS moeten aanmanen om te vertrekken (ja, u moet een aangetekende brief naar uw eigen adres sturen, kwestie van te bewijzen dat u haar gevraagd heeft te vertrekken), en ze daarin minstens een maand geven. Pas dan kan u verdere stappen nemen (dus naar de vrederechter).
Is dit niet toereikend als getuigenverklaring????