Beste,
Ik ben gewoon samenwonend met mijn huidige vriend, we hebben samen een kindje van twee jaar, die hij op zijn naam heeft genomen, maar die volledig ten laste staat van mij. We hebben samen een stuk bouwgrond gekocht waarvan ik de lening op mij heb genomen en we hebben een huurcontract momenteel die we beiden ondertekend hebben.
Wat zijn de gevolgen voor mij als we nu uit elkaar gaan, onze relatie loopt op de klippen?
Dien ik verder de helft van de huur te betalen? Wat met de grond, moet ik hem zijn deel uitbetalen zelfs als staat de lening op mijn naam? Hij is wel 1/2 eigenaar.
Wat het bezoekrecht van ons kind betreft, heb ik het moeilijk, hij heeft reeds twee kindjes uit zijn eerste huwelijk en hij kan er niet voor zorgen, hij is vrachtwagenchauffeur die zelden thuis is en de kinderen moeten dan constant bij zijn moeder verblijven is dit normaal? Ik als moeder ben er me bewust van dat ikzelf liever zelf voor mijn kind zorg, dan dat hij bij zijn moeder is, het si bezoekrecht voor de vader en niet voor haar ?, voor haar bestaat iets als ??n dag in de maand voor de grootouders.
Hij mag om zijn zoon komen als ik zeker weet dat hij er thuis zal voor zorgen net als ik. Maar hoe bekom ik zo'n regeling waarin ik zeker ben dat hij persoonlijk voor ons kind zorgt? Kan dit zomaar dat hij zijn kinderen bij zijn ma dumpt en gewoon verder doet met zijn leven ?
KAn iemand me alstublieft wat antwoorden geven op mijn vragen?
Ben zo onzeker en financieel sta ik een stuk minder sterk in mijn schoenen dan hem, hij is zelfstandige en geld doet veel