Verhuizen na wettelijk samenwonen maar kind in gevaar met nieuwe partner

Guy ikke
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Verhuizen na wettelijk samenwonen maar kind in gevaar met nieuwe partner

#1 , 15 feb 2019 23:14

Hallo..ik zit in een heel lastige en pijnlijke zaak..ik ben pas op hoogte dat ik niet meer bij mijn vriendin mag wonen omwille zij een nieuwe liefde heeft..nu is het grootste probleem dat die kerel niets heeft om te bieden..geen papieren en geen inkomen en gn domiciele.. nu hij heeft in t miliuu schulden en wordt gezocht..maar nu is mijn zoontje in gevaar met hem al gezocht persoon in het miliuu...heeft mijn ex gemanupileerd en is voor mijn ex helemaal geen gevaar..en hij heeft een heel agresief alcoholprobleem en is in omgang mijn zoon.ik verbied het om mijne zoon in zo een gevaarlijke toestanden te laten..wat kan en moet ik doen om dit tegen te gaan

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
BloodNight
Berichten: 621

#2 , 18 feb 2019 10:50

- Naar de politie gaan en een proces-verbaal "verontrustende opvoedingssituatie” laten opmaken. Dan is het aan het parket/politie om verder onderzoek uit te laten voeren inzake de leefomstandigheden.
- Zoek een advocaat en dien een verzoek in voor het wijzigen van de omgangsregeling.
- Gebruik hoofdletters, dit maakt het lezen makkelijker en maakt dat er waarschijnlijk meerdere antwoorden komen.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”