Adreswijziging

5voor twaalf
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Adreswijziging

#1 , 13 feb 2019 19:36

Ben reeds 5 jaar weg bij mijn ex, mijn zoon heeft partij gekozen voor zijn vader en woont reeds 3 jaar bij zijn vader.
Ik betaal iedere maand alimentatie voor mijn zoon, die ondertussen meerderjarig is en amper 2 keer per jaar bij mij op bezoek komt.
Onlangs ben ik verhuisd en nu eist mijn ex mijn nieuw adres, ben ik verplicht dit te geven ?
Hij dreigt ermee gerechtelijke stappen te ondernemen indien ik mijn adres weiger mee te delen aan hem. Mijn adres is officieel nog niet aangepast vermits de wijkagent nog moet langskomen.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22255
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 13 feb 2019 20:13

Werkt de zoon, of studeert hij nog? Indien hij niet meer studeert moet je geen alimentatie meer betalen.

Franciscus
Berichten: 38583

#3 , 13 feb 2019 21:05

Dan zegt u dat uw adres al bij gemeente is doorgegeven .punt
Veel kans dat in vonnis staat dat adressen moeten gekend zijn
Studeert zoon nog of al werkende?

Reclame

5voor twaalf
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#4 , 14 feb 2019 10:10

in het vonnis staat er niets over adreswijziging doorgeven aan ex, er is trouwens geen verblijfsregeling meer mijn zoon komt wanneer hij zin heeft m.a.w. 2 keer per keer als hij geld nodig heeft

Terug naar “Echtscheiding”